A0:  دشمن از تأخیر اقدام ایران برای "انتقام سخت" خوشحال نباشد

مطالب مربوط

دشمن از تأخیر اقدام ایران برای "انتقام سخت" خوشحال نباشد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، زیرا هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالا تر ببریم، ضربه محکم تری را به دشمن خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ مردم شهیدپرور البرز نیز همراه با مردم دیگر استان های کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز 22 بهمن و مراسم اربعین سید و سالار شهیدان ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حماسه آفرین شدند.
در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که با حضور پرشور مردم کرج برگزار شد، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنرانی خود با اشاره به عظمت حضور مردم سربلند ایران اسلامی در این راهپیمایی اظهار کرد: مصادف شدن 22 بهمن و اربعین سردار قاسم سلیمانی را به فال نیک می گیریم.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی اتحاد و انسجام ملت ایران را مشت محکم دیگری در دهان یاوه گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: عروج خونین سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی از یاد ملت های انقلابی پاک نخواهد شد و تروریست های آمریکایی ضربه عین الاسد را فقط یک سیلی تلقی کنند.
وی با بیان اینکه خون شهیدان سیل خروشانی است که کف باطل را با خود خواهد برد و زلال حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد، اذعان داشت: مردم بصیر، شجاع، آزاده و سخت کوش البرز همواره به پیروی از ولایت و وفاداری به آرمان ها انقلاب ممتاز بودند و در خط حمایت و دفاع از نظام کشور و انقلاب حضور تأثیرگذار داشتند.
امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: نقش آفرینی مردم این استان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهیدان والا مقام همچون سرداران کلهر، شهید فهمیده و 6 هزار ستاره درخشان در آسمان ایران در آن مقطع پرافتخار جایگاه ویژه دارد.
وی اضافه کرد: استان البرز به خود می بالد که بالاترین مقام نظامی شهید دوران دفاع مقدس یعنی شهید سرلشکر فلاحی زاده و پرورده این خطه سربلند است.


تاریخ ارسال: چهار شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 1:55 |تعداد بازدید : 22 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

cache01last1592230448